خانه / مدیریت سایت / مقالات آموزشی / چرا باید در نوشته‌ها لحنی مثبتی داشته باشید؟

چرا باید در نوشته‌ها لحنی مثبتی داشته باشید؟

در نوشته ها، پست ها و وبلاگمان مثبت بنویسیم

نوشته‌های Psychology Today نقل میکند : وفاداری مخطبان حاصل احساس مثبتی است که از سوی برند به مخاطبانش اثر بخشیده ، و افزایش اعتماد آنها را در پی دارد .سوال اصلی این است معنی مثبت بودن چیست ؟

در حقیقت می توانیم دید مثبت را با درگیر کردن حس مخاطب ایجاد کنیم ،کافیست با نگارش صحیح در نوشته های خود این حس را در درون او به وجود آوریم.نگارش هدفمند و صحیح انگیزه مخاطب را افزایش داده و بر تصمیم گیری او تاثیر مثبت می گذارد.

نوشته ها، پست positive مثبت

در بررسی های دانشگاه هاروارد به این نتیجه رسیدند که محتوا با احساسات مثبت ،سبب محبوبیت آن می شود و افراد بیشتری تصمیم به اشتراک گذاری محتوایی که باعث خوشحالی آنها شده ،میگیرند .

در ادامه ۵ راهکار عملی و ساده ارائه میکنیم برای این سوال، که چگونه می توانیم لحن مثبت از خود به جا بگذاریم؟

  • اکثر اوقات محتوای مثبت شخصی است : فقط کافیست در این متد طرف مقابل را خطاب مستقیما خطاب قرار دهید.
  • محتوای مثبت مختص به صنفی خاص نیست: نگارش محتوا باید سعی شود بگونه ای باشد به قشر یا صنف بخوصی ارتباط نداشته باشد .
  • محتوای مثبت متمرکز روی راه حل ها می باشد : زمانی که مشکلات مورد بحث اند ،موضوع مورد تمرکز، همیشه راه حل های مناسب قرار دهید.
  • تولید محتوایی مثبت همراه خود کلمات مثبت دارند : استفاده از واژگانی که مخاطبان را به خوشبختی متصل می کنند به آنها انرژی مثبت می دهد.
  • مطالعه محتوای مثبت راحت تر است :متنتان را پیچیده نکنید و همیشه متن خود را ساده نگهدارید .

ترجمه شده در تم لاین

درباره نرگس

موارد جالب

برای کسب و کار خود باید کدام شبکه اجتماعی را برگزینید ؟

کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار بهتر است؟

از برداشت های اشتباه اغلب کسب و کارها این است که می پندارند باید در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *