تکنیک های روزنامه نگاری برای کمک به بهبود بازاریابی محتوایی

روزنامه نگاری برای کمک به بهبود بازاریابی محتوایی
تکنیک های روزنامه نگاری برای کمک به بهبود بازاریابی محتوایی
۵ (۱۰۰%) ۱۲ votes

روزنامه نگاری برای کمک کردن به بهتر شدن بازاریابی محتوایی وب سایت

حرف اول در دنیای بازاریابی مدرن و امروزی را محتوا می زند و به انجام رسیدن راهبرد های شما بدون استفاده از درست از محتوا ،ممکن نمی باشد. محتوا را می توان از منظرهای گوناگون مورد بررسی قرار داد ،اما هدف از این نوشته،بررسی از نگاه یک روزنامه نگار محتوا می باشد .و نکات مفید و کاربردی هم برای حوزه روزنامه نگاری و هم بازاریابی محتوایی عنوان می کنیم.

-همیشه در حال نقل یک داستان هستیم : مساله مورد توجه در حین تهیه محتوا ،باید بیان داستانی باشد که خط داستانی متفاوتی دارد و به مخاطبان شما کمک می کند. شما برای این منظور می توانید :

از مردم برای تولید محتوا خودتان استفاده کنید : بهترین منبع محتوا برای کمک به شما کارمندان و متخصصانی که شما را دنبال می کنند می باشد ،میتوان برای بهره بردن همه از تجارب آنها داستانهایی را که نقل میکنند را به نام خودشان منتشر کنید.

– بخواهید از مشتریان خود تا درگیر کار شما شوند : با مشارکت دادن مشتریان در تهیه محتوا میتوانید در وبلاگ خود آنها را به عنوان نمونه موردی مطرح کنید . بهینه سازی محتوا در شبکه های اجتماعی را بخوانید.

شخصی سازی بازاریابی ایمیلی : تاثیر باور نکردنی شخصی سازی ایمیل ها را به یاد داشته باشید ،مخصوصا زمانی که ایمیل های ارسالی شما برای هدف رفع نیاز مشتری ارسال می گردد.

– به رفتار شناسی پرسوناژ های خود مانند یک روزنامه نگار بپردازید : پرسوناژ های خود را بیابید و رفتار آنها را بررسی کنید به سبک یک روزنامه نگار.

– در مرحله نخست نیازی نیست به آنها به چشم پرسوناژ نگاه کنید ،دریافت اطلاعات عادی مثل اسم ،محل زندگی و .. کافیست .

-برای دریافت پاسخ سوالات خود صبور باشید چون امکان دارد پرسوناژ مورد نظر همان لحظه اعتماد نکرده و پاسخ سوالات شما را فوری ندهد .

روزنامه نگاری محتوا

-از موارد با اهمیت بالا که دقیقا مورد توجه باید باشد این است که هیچ گاه از پاسخ دادن به چرا ها نباید گذشت .

– ورق اول شما ،صفحه اول وب سایت شماست :پاسخ به این سوال که چه مطلبی برای من در این وب سایت وجود دارد ،باید همیشه در ذهنتان باشد .پاسخ به این سوال است که دقیقا به ما نشان می دهد تا چگونه صفحه اول وب سایتمان را طراحی کنیم تا مخاطب تازه وارد ،شما و هدف کمک شما به وی را درک کند . تم لاین

سخن آخر :به یاد داشته باشید که موفقیت وب سایتتان به یاری خیلی از تکنیک های روزنامه نگاری ممکن می گردد ،اما نکته مهم بررسی استراتژی محتوایی خودتان است که مشخص می کند چه تکنیک هایی راه گشای شماست .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

+ 88 = 96