تم لاین

نکته های مهم بازاریابی با ایمیل

نکته های مهم بازاریابی ایمیلی :

برای بهترین سود در بازاریابی ایمیلی خود باید یک سری نکات مهم را رعایت کنید . در این مقاله ۲۹ نکته مهم را به شما خواهیم گفت که نقش مهمی در بازاریابی ایمیلی شما دارد.

-قبل از فرستادن ایمیل خود ، تمام بخش های متن را بررسی کنید.
-قبل از ارسال ، متن خود را ویرایش کرده و غلط های املایی را بگیرید . وجود غلط های املایی شرکت یا سایت شما را بی اعتبار خواهد کرد.
-نسخه ای از ایمیل خودتان به ایمیل های خودتان در سرویس دهنده های مختلف ارسال کنید و متوجه شوید که در کدام یک از آن ها ایمیل به شاخه دریافتی ها می رود و کدام یک به شاخه اسپم خواهد رفت.

حتما بخونید : چند روش خوب برای محبوبیت در شبکه های اجتماعی

– تمام لینک های ایمیل خودتان را بررسی کنید ، این امکان وجود دارد که برای ارسال ایمیل از قالب ایمیل قبلی استفاده کرده باشید و به همین دلیل -لینکهای ایمیل قبلی در ایمیل فعلی شما باشند . بنابراین قبل از ارسال ایمیل به این نکته توجه داشته باشید.
– زمان ارسال ایمیل خود را تنظیم کنید ، حتی اگر ما از بهترین سرویسهای SMTP برای ارسال ایمیل استفاده می کنید ، ایده خوبی به نظر نمی رسد که در یک لحظه مشخص هزاران ایمیل ارسال کنید . بهترین تنظیم ارسال ایمیل ۴ ارسال در هر دقیقه است.
– بهترین زمان برای ارسال ایمیل شنبه ها ساعت ۸ صبح است . ایمیل های خود را در روز جمعه ارسال نکنید ، امکان دارد کاربر مورد نظر تا روز صبح شنبه ایمیل های دیگری دریافت کند ، شما باید برای ارسال خود زمان مشخصی داشته باشید تا زمانی که کاربر به قسمت دریافتی ایمیل خود می رود ، ایمیل شما جز اولین ایمیل های دریافتی شخص مورد نظر باشد.

 

032315-emails-660x370
– به این نکته توجه داشت هباشید که هرگز اسپم ارسال نکنید ، تلاش کنید که ایمیل کاربران خود را جمع آوری کنید . ارسال اسپم ، خسارت و هزینه های جبران ناپذیری برای شما در پی خواهد داشت.
– ایمیل یکی از راه های کسب اعتماد است ، سعی داشته اشید در ایمیل های ارسالی منجر به بی اعتمادی کاربارن نسبت به خودتان نشوید.
– در ایمیل های ارسالی سادگی را رعایت کنید ، هر چقدر ایمیل شما ساده باشد ، بیشتر قابل خواندن خواهد بود . تلاش کنید در پیام منظور خود را به صورت واضح به کاربر انتقال دهید.
– محتوای ایمیل های ارسالی را بر اساس مهم تا کم اهمیت مرتب کنید.

mail contact
– کاربران مورد نظر را تشویق کنید که بر روی ایمیل ارسالی شما کلیک کنند ، وقتی کاربران به سایت شما بازگردند امکان دارد به صفحه محصولات سایت شما رفته و از محصولات شما خرید کنند.
– در ایمیل های ارسالی خود هرگز از کد جاوا استفاده نکنید . ممکن است ایمیل شما یک اسپم شناسایی شود.
– همه ی کد های لازم را در داخل ایمیل بگذارید . در صورت استفاده از کد CSS حتما آن را در داخل ایمیل قرار بدهید.
– سعی کنید محتوای ایمیل های ارسالی شما بیشتر از کد های HTML باشد.
– در نامه های ارسالی از گرافیک سایت خودتان بهره ببرید.
– حجم ایمیل خود را بالا نبرید ، برای دریافت اطلاعات بیشتر کاربرا را به لینک مورد نظر سایت خود هدایت کنید . بسیاری از کاربران ایمیل های خود را با گوشی های همراه خود بررسی می کنند به همین دلیل علاقه ای به دریافت ایمیل های پر حجم ندارند و شاید آن ها را بررسی نکنند.
– از وجود نداشتن سرور خود در لیست سیاه مطمئن شوید . در صورتی که سرور شما در لیست سیاه باشد. هر چقدر هم نامه شما اصولی باشد تمامی ایمیلهای شما یا به دست مخاطب نمیرسد و یا این که به شاخه اسپم آنها میرود.
– در صورت استفاده از کلمات انگلیسی ، در میان آن ها فاصله نگذارید . برای مثال کلمه Site را به این صورت ننویسید: S i t e
– سعی کنید از کلمات اسپم در ایمیل های ارسالی خود استفاده نکنید . کلماتی مانند “رایگان” که به عنوان اسپم شناسایی می شوند . برای پیدا کردن این کلمات که به عنوان اسپم شناخته می شوند ، باید به جستجوگر گوگل مراجه کنید.
– در صورت انجام تنظیمات Reverse DNS ایمیل ها بهتر ارسال می شود. برای تنظیمات دی ان اس به شرکت ارائه دهنده هاست خودتان برای انجام تنظیمات درخواست دهید.
– رقیب های خود را بررسی و در لیست آن ها عضو شوید و روش های بازاریابی آن ها را یاد بگیرید . به این نکته دقت کنید که امکان عضویت آن ها در لیست شما نیز هست.
– برای جلب توجه کاربران که اولیوت آن ها خواندن ایمیل های شما باشد ، باید یک محتوای خوب به آن ها ارائه دهید.
– اگر یک محتوای رایگان یا تجاری ارائه می کنید ، اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات در در سایت های دیگر قابل دسترس نباشد . بنابراین تجربه کاری خود در زمینه تجارت را بر این موضوع متمرکز کنید و مطمئن شوید که ایمیل های شما محتوای جذابی برای جذب کاربران داشته باشد.
– در صورت حل مشکلات کاربران ، آن ها به افرادی وفادار تبدیل می شوند و اخبار را همیشه از سایت شما دنبال خواهند کرد . پس در رفتار و کمک به آن ها دقت کنید.
– اگر بخشی از محتوای سایت را به صورت صوتی و تصویری ارائه کنید و در ایمل های خود این فایل ها را قرار دهید و به صورت رایگان و اختصاصی در اختیار کاربران بگذارید ، ارتباط بهتری با کاربران برقرار خواهید کرد.
– به مقالات مفید دیگران در ایمیل های ارسالی خود لینک ندهید . کاربران عضو لیست شما شده اند تا با شما در تماش باشند.
– آزمون تقسیمی به شما برای نیجه بهتر از کاربارن کمک خواهد کرد . در این روش شما باید اعضای لیست خود را به دو گروه تقسیم کنید و به هر کدام از گروه ها یک محتوا با رنگ و اسختار مختلف ارسال می کنید . با اینکار توانایی انتخاب بهترین طرح برای ایمیل های ارسالی خواهید داشت.
– رفتار کاربارن خود را با نرم افزارهایی مانند گوگل آنالیز تحلیل و ببرسی کنید . همچنین نرخ تبدیل فروش خود در هر ایمیل را حساب فرمایید . با این کار ها بهترین بازدهی را در تجارت خود بدست خواهید آورد.
– اگر در ایمیل ارسالی خود بر روی یک موضوع متمرکز شده اید ، آدرس صفحه مورد نظر را در بخش‌های مختلف ایمیل تکرار کنید.

  • توسط:
  • تاریخ انتشار:
    ۶/۱۰/۱۳۹۵
  • بازدید:
    24 بازدید
  • دیدگاه:
    0