نکته های مهم بازاریابی با ایمیل

نکته های مهم بازاریابی ایمیلی :

برای بهترین سود در بازاریابی ایمیلی خود باید یک سری نکات مهم را رعایت کنید . در این مقاله ۲۹ نکته مهم را به شما خواهیم گفت که نقش مهمی در بازاریابی ایمیلی شما دارد.

-قبل از فرستادن ایمیل خود ، تمام بخش های متن را بررسی کنید.
-قبل از ارسال ، متن خود را ویرایش کرده و غلط های املایی را بگیرید . وجود غلط های املایی شرکت یا سایت شما را بی اعتبار خواهد کرد.
-نسخه ای از ایمیل خودتان به ایمیل های خودتان در سرویس دهنده های مختلف ارسال کنید و متوجه شوید که در کدام یک از آن ها ایمیل به شاخه دریافتی ها می رود و کدام یک به شاخه اسپم خواهد رفت.

حتما بخونید : چند روش خوب برای محبوبیت در شبکه های اجتماعی

– تمام لینک های ایمیل خودتان را بررسی کنید ، این امکان وجود دارد که برای ارسال ایمیل از قالب ایمیل قبلی استفاده کرده باشید و به همین دلیل -لینکهای ایمیل قبلی در ایمیل فعلی شما باشند . بنابراین قبل از ارسال ایمیل به این نکته توجه داشته باشید.
– زمان ارسال ایمیل خود را تنظیم کنید ، حتی اگر ما از بهترین سرویسهای SMTP برای ارسال ایمیل استفاده می کنید ، ایده خوبی به نظر نمی رسد که در یک لحظه مشخص هزاران ایمیل ارسال کنید . بهترین تنظیم ارسال ایمیل ۴ ارسال در هر دقیقه است.
– بهترین زمان برای ارسال ایمیل شنبه ها ساعت ۸ صبح است . ایمیل های خود را در روز جمعه ارسال نکنید ، امکان دارد کاربر مورد نظر تا روز صبح شنبه ایمیل های دیگری دریافت کند ، شما باید برای ارسال خود زمان مشخصی داشته باشید تا زمانی که کاربر به قسمت دریافتی ایمیل خود می رود ، ایمیل شما جز اولین ایمیل های دریافتی شخص مورد نظر باشد.

 

032315-emails-660x370
– به این نکته توجه داشت هباشید که هرگز اسپم ارسال نکنید ، تلاش کنید که ایمیل کاربران خود را جمع آوری کنید . ارسال اسپم ، خسارت و هزینه های جبران ناپذیری برای شما در پی خواهد داشت.
– ایمیل یکی از راه های کسب اعتماد است ، سعی داشته اشید در ایمیل های ارسالی منجر به بی اعتمادی کاربارن نسبت به خودتان نشوید.
– در ایمیل های ارسالی سادگی را رعایت کنید ، هر چقدر ایمیل شما ساده باشد ، بیشتر قابل خواندن خواهد بود . تلاش کنید در پیام منظور خود را به صورت واضح به کاربر انتقال دهید.
– محتوای ایمیل های ارسالی را بر اساس مهم تا کم اهمیت مرتب کنید.

mail contact
– کاربران مورد نظر را تشویق کنید که بر روی ایمیل ارسالی شما کلیک کنند ، وقتی کاربران به سایت شما بازگردند امکان دارد به صفحه محصولات سایت شما رفته و از محصولات شما خرید کنند.
– در ایمیل های ارسالی خود هرگز از کد جاوا استفاده نکنید . ممکن است ایمیل شما یک اسپم شناسایی شود.
– همه ی کد های لازم را در داخل ایمیل بگذارید . در صورت استفاده از کد CSS حتما آن را در داخل ایمیل قرار بدهید.
– سعی کنید محتوای ایمیل های ارسالی شما بیشتر از کد های HTML باشد.
– در نامه های ارسالی از گرافیک سایت خودتان بهره ببرید.
– حجم ایمیل خود را بالا نبرید ، برای دریافت اطلاعات بیشتر کاربرا را به لینک مورد نظر سایت خود هدایت کنید . بسیاری از کاربران ایمیل های خود را با گوشی های همراه خود بررسی می کنند به همین دلیل علاقه ای به دریافت ایمیل های پر حجم ندارند و شاید آن ها را بررسی نکنند.
– از وجود نداشتن سرور خود در لیست سیاه مطمئن شوید . در صورتی که سرور شما در لیست سیاه باشد. هر چقدر هم نامه شما اصولی باشد تمامی ایمیلهای شما یا به دست مخاطب نمیرسد و یا این که به شاخه اسپم آنها میرود.
– در صورت استفاده از کلمات انگلیسی ، در میان آن ها فاصله نگذارید . برای مثال کلمه Site را به این صورت ننویسید: S i t e
– سعی کنید از کلمات اسپم در ایمیل های ارسالی خود استفاده نکنید . کلماتی مانند “رایگان” که به عنوان اسپم شناسایی می شوند . برای پیدا کردن این کلمات که به عنوان اسپم شناخته می شوند ، باید به جستجوگر گوگل مراجه کنید.
– در صورت انجام تنظیمات Reverse DNS ایمیل ها بهتر ارسال می شود. برای تنظیمات دی ان اس به شرکت ارائه دهنده هاست خودتان برای انجام تنظیمات درخواست دهید.
– رقیب های خود را بررسی و در لیست آن ها عضو شوید و روش های بازاریابی آن ها را یاد بگیرید . به این نکته دقت کنید که امکان عضویت آن ها در لیست شما نیز هست.
– برای جلب توجه کاربران که اولیوت آن ها خواندن ایمیل های شما باشد ، باید یک محتوای خوب به آن ها ارائه دهید.
– اگر یک محتوای رایگان یا تجاری ارائه می کنید ، اطمینان حاصل کنید که این اطلاعات در در سایت های دیگر قابل دسترس نباشد . بنابراین تجربه کاری خود در زمینه تجارت را بر این موضوع متمرکز کنید و مطمئن شوید که ایمیل های شما محتوای جذابی برای جذب کاربران داشته باشد.
– در صورت حل مشکلات کاربران ، آن ها به افرادی وفادار تبدیل می شوند و اخبار را همیشه از سایت شما دنبال خواهند کرد . پس در رفتار و کمک به آن ها دقت کنید.
– اگر بخشی از محتوای سایت را به صورت صوتی و تصویری ارائه کنید و در ایمل های خود این فایل ها را قرار دهید و به صورت رایگان و اختصاصی در اختیار کاربران بگذارید ، ارتباط بهتری با کاربران برقرار خواهید کرد.
– به مقالات مفید دیگران در ایمیل های ارسالی خود لینک ندهید . کاربران عضو لیست شما شده اند تا با شما در تماش باشند.
– آزمون تقسیمی به شما برای نیجه بهتر از کاربارن کمک خواهد کرد . در این روش شما باید اعضای لیست خود را به دو گروه تقسیم کنید و به هر کدام از گروه ها یک محتوا با رنگ و اسختار مختلف ارسال می کنید . با اینکار توانایی انتخاب بهترین طرح برای ایمیل های ارسالی خواهید داشت.
– رفتار کاربارن خود را با نرم افزارهایی مانند گوگل آنالیز تحلیل و ببرسی کنید . همچنین نرخ تبدیل فروش خود در هر ایمیل را حساب فرمایید . با این کار ها بهترین بازدهی را در تجارت خود بدست خواهید آورد.
– اگر در ایمیل ارسالی خود بر روی یک موضوع متمرکز شده اید ، آدرس صفحه مورد نظر را در بخش‌های مختلف ایمیل تکرار کنید.

درباره محمد بیاتی

موارد جالب

چه کالا یا خدماتی در اینترنت بفروشیم؟

چه کالا یا خدماتی در اینترنت بفروشیم؟

هنگام ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی بسیاری از افراد این سوال را می ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *