بزرگ بیندیشید : نکات اساسی تولید محتوا

بزرگ بیندیشید اما با چیزهای کوچک شروع کنید نکات مهم  تولید محتوای وب سایت

دیوید هوبز (David Hobbs) که مشاور محتواست ،می گوید : مدیریت و کنترل وب سایت های کوچک به مراتب راحت تر از وب سایت های بزرگ است و این در حالی است که اثر بخشی وب سایت کوچک نیز بیشتر است .

علت این که سایت ها به کوچک تر شدن فکر نمی کنند ،چیست ؟

چرا این راهبرد برای سایت های بین الملل به ندرت برگزیده می شود ؟

ارائه محصولات و خدمات جدید ،کمپین های سایت ،توسعه دهندگان و همچنین تولید محتوا توسط کاربران،مستقیما بر روی رشد یک وب سایت اثر می گذارد .

برای به روز بودن و رونق جریان محتوا باید جدای از سایت به وبلاگ شرکت ،پست های شبکه های اجتماعی و توئیتر ،مطبوعات شرکت و ارتباطات ایمیلی توجه ویژه داشت .

در این مورد باید توجه داشت تا فراوانی اطلاعات کنترل شود در غیر این صورت مشتریان غرق در سیلی از حجم زیاد اطلاعات و محتوا می شود .

این مطلب را بخوانید : چهار تاکتیک قدرتمند در بهینه سازی محتوا و جذب کاربران

ما نیاز به این میزان محتوا داریم ،نکته اصلی علت این مساله است :

آنچه گمان می رود ،بسیاری سازمان ها با تولید محتوای بیشتر به دنبال تعامل و کمک بیشتر به مشتریان و در پی آن فروش بیشتر به مشتریان میباشند .

تحقق این هدف در گرو توجه ویژه به دو نکته اساسی در تولید محتوا می باشد :

  • از هدف های اساسی کسب و کار سازمان پشتیبانی کنید
  • توجه به برآورده ساختن نیاز های مشتریان

حال محتوای سایت خود را با توجه به این دو نکته بسنجید تا دریابید چه میزان در محتوای آن لحاظ گردیده است .

درباره نرگس

موارد جالب

پیام خوش آمدگویی در صفحه ورود وردپرس

پیام خوش آمدگویی در صفحه ورود وردپرس

پیام خوش آمدگویی در صفحه ورود وردپرس سلامی ویژه خومت تمامی کاربران عزیز تم لاین. ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *