تـم لایـن | بهترین مرجع قالب و افزونه وردپرس


بزرگ بیندیشید : نکات اساسی تولید محتوا

بزرگ بیندیشید اما با چیزهای کوچک شروع کنید نکات مهم  تولید محتوای وب سایت

دیوید هوبز (David Hobbs) که مشاور محتواست ،می گوید : مدیریت و کنترل وب سایت های کوچک به مراتب راحت تر از وب سایت های بزرگ است و این در حالی است که اثر بخشی وب سایت کوچک نیز بیشتر است .

علت این که سایت ها به کوچک تر شدن فکر نمی کنند ،چیست ؟

چرا این راهبرد برای سایت های بین الملل به ندرت برگزیده می شود ؟

ارائه محصولات و خدمات جدید ،کمپین های سایت ،توسعه دهندگان و همچنین تولید محتوا توسط کاربران،مستقیما بر روی رشد یک وب سایت اثر می گذارد .

برای به روز بودن و رونق جریان محتوا باید جدای از سایت به وبلاگ شرکت ،پست های شبکه های اجتماعی و توئیتر ،مطبوعات شرکت و ارتباطات ایمیلی توجه ویژه داشت .

در این مورد باید توجه داشت تا فراوانی اطلاعات کنترل شود در غیر این صورت مشتریان غرق در سیلی از حجم زیاد اطلاعات و محتوا می شود .

این مطلب را بخوانید : چهار تاکتیک قدرتمند در بهینه سازی محتوا و جذب کاربران

ما نیاز به این میزان محتوا داریم ،نکته اصلی علت این مساله است :

آنچه گمان می رود ،بسیاری سازمان ها با تولید محتوای بیشتر به دنبال تعامل و کمک بیشتر به مشتریان و در پی آن فروش بیشتر به مشتریان میباشند .

تحقق این هدف در گرو توجه ویژه به دو نکته اساسی در تولید محتوا می باشد :

  • از هدف های اساسی کسب و کار سازمان پشتیبانی کنید
  • توجه به برآورده ساختن نیاز های مشتریان

حال محتوای سایت خود را با توجه به این دو نکته بسنجید تا دریابید چه میزان در محتوای آن لحاظ گردیده است .

بازاریابی اینترنتی بازاریابی محتوا مقالات آموزشی

دیدگاه خود را بیان کنید

+ 27 = 34