چهار تاکتیک قدرتمند در بهینه سازی محتوا و جذب کاربران

چهار ترفند کاربردی در بهینه سازی محتوای وب سایت و جذب کاربران

کاربران یک سایت از علایق و سلایق مختلف برخوردارند و باعث می شود هر مخاطب منحصر به فرد بوده و خاص جلوه کند. یکی از دغدغه های مدیران سایت ها پی بردن به ذهنیت و توقع کاربران از سایتشان است. حتما این نکته برای شما هم مهم است. امروزه تولید محتوایی جدید و مفید امتیازی ست که بازاریابان پُرمشغله برای جذب مشتریان بالقوه از آن کمک میگیرند.

با یک جستجوی ساده در میان مطالب سایت های مختلف به سادگی با انبوهی مطلب مواجه میشوید که در میان آنها با تعداد اندکی مطالب مفید روبرو میشویم. به همین دلیل به جرات میتوان گفت که در میان اینهمه مطالب کم ارزش قرار دادن محتوایی مفید کمک بزرگی به مخاطبین میکند و باعث میشود کاربران در میان انبوهی از مطالب بی ارزش وب سایت شما را انتخاب کند. در ادامه چهار تاکتیک قدرتمند برای تبدیل یک کاربر به یک مشتری در وب سایت را مرور میکنیم. به شما پیشنهاد میکنم مطلب آموزش بازاریابی محتوا را نیز مطالعه بفرمایید.بازاریابی محتوا

  1. تولید محتوا بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو یا برای کاربر …

در میان حجم انبوهی از اطلاعات یافتن محتوای صحیح فقط کار موتورهای جستجوگری چون گوگل است. و این موتور ها جستجوگر برای ارائه محتوایی درست و مفید متکی به نویسندگانی هستند که مطالبی درست و کاربردی را انتشار میدهند. در سال ۲۰۱۴ میلادی توسط Web Ranking مطالعه ای صورت گرفت و در نتیجه آن دریافتند که اولین نتیجه نمایش داده شده در موتورهای جستجو ۳۱.۲۴% از کل بازدید جستجو و نتایج صفحه دوم نتایج فقط ۰.۵% از کل بازدید ها را به خود اختصاص داده است.و این اهمیت کمتر نتایج صفحه هات بعدی را نشان میدهد. قراردادن کلمات کلیدی صحیح، متا تگ ها و تگ های توضیحی مناسب برای محتواهای وب سایت به منظور یافته شدن در نتایج جستجو ست. از صحیح بودن کلمات کلیدی اطمینان حاصل کنید و خود را جای کاربری بگذارید که به دنبال مطلب شماست. Meta title یا عنوان مطلب باید آنقدر گویا باشد که کاربران را برای خواندن مطلب شما ترغیب کند. جالب است بدانید که بهنه سازی درست به اندازه مواردی که که پشت صحنه انجام می شود اهمیت دارد، باکیفیت و مرتبط بودن مطالب بخش اعظمی از بهینه سازی محسوب میشود. بد نیست بدانید که گوگل علاقه خاصی به این دست مطالب دارد که محتوای جدیدی از منابع معتبرداشته باشند. همواره محتوای وب سایتتان مفید و کاربردی و برای مشتریان خود بنویسید و نه برای موتورهای جستجوگر زیرا که مطلب خوب خود باعث بیشتر شدن بازدید و توجه موتورهای جستجو می شود. استفاده از سبک و سیاق محاوره ای در کنار درج اطلاعات مفید شما را در رسیدن به هدفتان یک گام پیشتر خواهد برد.

تولید محتوا بهینه سازی

  1. تاثر بسزای شبکه های اجتماعی در افزایش بازدید.

امروزه روشی مفید که برای یافتن مشتریانی که به مطالب انتشار یافته به وسیله شما علاقمند هستند، بازاریابی به کمک شبکه های اجتماعی است. شبکه اجتماعی راه ارتباطی مناسبی برای اطلاع و ارزیابی نظرات و سلایق و رفتارهای مخاطبین است.به کمک شبکه های اجتماعی انتشار مطالب ی که از منابع مختلف دریافت شده در گروه ها و حلقه های دیگر باعص میشود که ۱. زحمت تولید محتوای جدید کم میشود ۲. شما با توزیع مطالب جدید و مفید موجب حفظ زمان و انرژی مشتریانتان می شوید و به عنوان متخصصی در زمینه فعالیتتان شناخته خواهید شد. ۳. ارائه محتوای جدید و معتبر به صورت سازمان یافته و منظم باعث بهبود سئو سایتتان میشود.

برای بروز بودن میتوانید در خبرنامه ها و فید RSS های که صاحب نظران در ارتباط با کسب و کارتان اراعه میدهند عضو شوید و خبرنامه ها و اطلاعیه وبلاگ شرکت ها را دیافت کنید . در نهایت با درج نظر شخصی خود در مورد مطلب آن را درمسان مخاطبینتان به اشتراک بگذارید.

  1. برای اشتراک گذاری مطالب و پاسخ گویی به مخابین در سایت خود از بلاگ استفاده کنید.

برای تعامل بیشتر با کاربران و اشتراک گذاری دانش و محتوا های ارزشمند ایجاد بلاگ پلت فرمی مناسب و مفید است. با این کار شما با گذشت زمان به عنوان مرجعی در صنف خود مطرح میشوید در ضمن با پاسخ گویی به سوالات و مشکلات مخاطبین در قالب بلاگ و به صورت اشتراک گذاری اعتبار سازمان و محصولات شما را افزایش خواهد داد. میتوانید مجموعه ای از سوالات را که ذهن مخاطبین تان را همواره درگیر میکند، گردآوردید و در قالب پست هایی مفید به این مشکلات و سوالات پاسخ دهید.مشتری تولید محتوا بهینه سازی

  1.  ایمیل مارکتینگ یا همان بازاریابی ایمیلی

نوعی از بازاریابی ایمیل مارکتینگ است که جنبه شخصی تری دارد چون با اجازه کاربر مخاطبین بصورت مستقیم برای خرید ترغیب میشوند. ایمیل باید کاربر را به سمت روند خرید سوق دهد و این کار ارتباط مشتری با سایت را تقویت میکند. انتخاب عنوانی مناسب و فرستنده ای معتبرای برای ارسال ایمیل ، احتمال خوانده شدن ایمیل از سوی مخاطبین را افزایش میدهد. تواند آخرین مقاله انتشار یافته در بلاگ، پیشنهادی ویژه و یا کوپن تشویق به خرید باید واضح ، دقیق و شخصی سازی شده برای کاربران ارسال شود. محتوای تولید شده از سوی شما باید نیاز کاربران را برطرف کرده و ارزش اشتراک گذاری را داشته باشد. تولید محتوای با کیفیت به دانشی عمیق و تلاش بی وقفه نیاز دارد که به ندرت افراد قادر به تولید آن هستند اگر نه هر کسی می تواند تصاویر و تکست ها را در کنار هم قرار داده و به اشتراک گذارد.

لازمه تولید محتوایی ارزشمند زمان گذاشتن بر روی آن است. با رسوخ در ذهن مشتریان و برطرف کردن مشکلات آنها به نحوی خلاقانه میتواند ضمانت بازگشت کاربران به سایت شما باشد.

درباره مرضیه سلیمانی

موارد جالب

13 روش برای محافظت وردپرس

۱۳ روش برای محافظت وردپرس در برابر هکرها

سلام دوستان عزیز. در این مطلب براتون ۱۳ روش فوق گذار برای محافظت سایت در ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *