خانه / مدیریت سایت / مقالات آموزشی / کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار بهتر است؟

کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار بهتر است؟

از برداشت های اشتباه اغلب کسب و کارها این است که می پندارند باید در همه شبکه های اجتماعی فعال باشند چون اغلب کسب و کارها این کار را می کنند .در حقیقت این تصمیم اشتباه است و باید برای قدم گذاشتن در این راه تصمیمات صحیح گرفته شود.

اگرچه بسیاری از کسب و کارها در فیس بوک مشغول فعالیت اند ،ممکن است برای کسب و کار شما این عملکرد مفید نباشد .

حتما بخونید : بهینه سازی محتوا برای رسانه های اجتماعی متفاوت

url22

در قدم اول باید توجه داشت به این نکته که پرسوناژ های کسب و کارتان از کدام دسته اند و با در نظر داشتن این مساله در رسانه های اجتماعی فعالیت کنید.با توجه به اینکه مخاطبان شما بیشترین فعالیت را در کدام رسانه اجتماعی دارند ،رسانه را برگزینید .

به خاطر داشته باشید که با انتخاب نادرست، وقت خود را در رسانه ی اشتباه هدر ندهید زیرا وقت طلاست.

فراموش نکنید بهترین گزینه برای هر کسب و کاری اینستاگرام است؛ زیرا به راحتی مخاطبان را با عکس و ویدئو از رویدادهای اطراف کسب و کارتان آگاه می سازید .

درباره نرگس

موارد جالب

پنج راهکار برای کسب نتیجه بهتر از پست های وبلاگ خود

۵ روش برای بازدید پست های سایت

سرانجام پس از تفکر و تلاش زیاد ،توانسته اید مطلبی را برای وبلاگ خود تهیه ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *