کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار بهتر است؟

از برداشت های اشتباه اغلب کسب و کارها این است که می پندارند باید در همه شبکه های اجتماعی فعال باشند چون اغلب کسب و کارها این کار را می کنند .در حقیقت این تصمیم اشتباه است و باید برای قدم گذاشتن در این راه تصمیمات صحیح گرفته شود.

اگرچه بسیاری از کسب و کارها در فیس بوک مشغول فعالیت اند ،ممکن است برای کسب و کار شما این عملکرد مفید نباشد .

حتما بخونید : بهینه سازی محتوا برای رسانه های اجتماعی متفاوت

url22

در قدم اول باید توجه داشت به این نکته که پرسوناژ های کسب و کارتان از کدام دسته اند و با در نظر داشتن این مساله در رسانه های اجتماعی فعالیت کنید.با توجه به اینکه مخاطبان شما بیشترین فعالیت را در کدام رسانه اجتماعی دارند ،رسانه را برگزینید .

به خاطر داشته باشید که با انتخاب نادرست، وقت خود را در رسانه ی اشتباه هدر ندهید زیرا وقت طلاست.

فراموش نکنید بهترین گزینه برای هر کسب و کاری اینستاگرام است؛ زیرا به راحتی مخاطبان را با عکس و ویدئو از رویدادهای اطراف کسب و کارتان آگاه می سازید .

درباره نرگس

موارد جالب

پیام خوش آمدگویی در صفحه ورود وردپرس

پیام خوش آمدگویی در صفحه ورود وردپرس

پیام خوش آمدگویی در صفحه ورود وردپرس سلامی ویژه خومت تمامی کاربران عزیز تم لاین. ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *