۷ اصل بازاریابی در فضای اینترنت و افزایش بازدید وب سایت

۷ اصل بازاریابی در فضای مجازی

هر روز بر تعداد کاربران فضای اینترنت افزوده می شود . دیگر دوره تبلیغات های سنتی بصورت همه گیر به پایان رسیده. تجارت و بازاریابی در فضای مجازی به شما این امکان را میدهد تا مخاطبان خاص را به راحتی شناسایی کنید و با هدف گذاری درست در کمترین زمان با کمترین سرمایه و هزینه برگشت سرمایه داشته باشید . کم کردن هزینه و کوتاه کردن زمان ،راه را برای بررسی پارامترهای کسب وکارتان هموارتر میکند. بازاریابی اینترنت موفق مستلزم رعاییت یک سری اصول اولیه است. این نکات به شما کمک میکند تا بازار هدف و مخاطبین خود را به درستی شناسایی کنید و ارتباطی موثر را با مخاطبین خاص خود برقرار نماید و در نهایت با ارائه درست محصول و خدمات مصرف کنندگان را به خرید ترقیب کرده تا به موفقیت نهایی دست یابید.

افزایش بازدید وب سایت

 

معرفی خود به سایت های مرجع و موتورهای جستجو:

قبل از هر فعالیت برای جلب مخاطب سایت و بازاریابی گسترده سایت های مرجع و موتورهای جستجویی چون : گوگل ، msn و DMOZ شناسایی کرده و سایت خود را به این مراجع معرفی نمایید. بدون کمک گرفتن از این سایت ها و موتورهای قدرتمند موفقیت در فضای مجازی کاری سخت و حتی نشدن ایست.

بالابردن بازدید وب سایت:

هرچه بازدید صفحات وب سایت بالاتر برود در موتورهای جستجو از محبوبیت بیشتری برخوردار می شوید.در ابتدای فعالیتتان این موتورها خود به معرفی سایت شما و ارجاع مخاطب به سایت کمک میکند در صورتی که از این فرصت به درستی استفاده کنید و با مفید بودن برای کاربران بتوانید کاربر باوفا پیدا کنید از نظر موتور جستجو به عنوان سایت قابل اعتماد و مفید دسته بندی میشوید و با رعایت اصول دیگر سئو در مدت زمان کمی در صدر نتایج جستجو قرار می گیرید. یکی دیگر از راه های بالا بردن بازدید وب سایت استفاده از تبلیغات های اینترنتی هدفمند و حتی تبلیغات در موتورهای جستجویی چون گوگل است.

افزایش بازدید وب سایت

محتوا و صفحه های ویژه بازاریابی:

از وقتی که فعالیت بازاریابی خود را به صورت جدی آغاز کردید، صفحاتی مخصوص برای خریداران ویژه خود در نظر بگیرید. بهتر است خریداران بلاقوه خود را شناسایی کنید و با گذاشتن پیشنهادات ویژه و فوق العاده از خدمات و محصولات ، آنها را به استفاده از این خدمات و محصولات تشویق کنید. برای موفقیت بیشتر شما باید بدانید کاربران در آینده چه نیازهایی خواهند داشت.

بازاریابی

امتیازدهی یا نظرات مشتری :

استفاده از نظرات مشتریان موثرترین روش برای فروش بیشتر محصولات و خدمات است. سیستم نظرسنجی و یا امتیازدهی کمک زیادی به مشتریان برای شناخت و جلب اعتماد نسبت به خدمات یا محصولات شما میکند

استفاده از آفرها و ارائه محصول صورت رایگان:

آفر محصولات و حتی ارائه خدمات یا محصولی به صورت رایگان یکی از موثرترین راه ها برای افزایش بازدید و معرفی برند است. اما اینکار نیاز به ذکاوت و شناخت نوع فعالیت رقبا دارد زیرا اگر رقیب آفری مطلوبتر از شما ارائه کند عملا نتیجه خوبی از این پیشنهاد ویژه خود نمیگیرید.

اعتمادسازی گسترده:

لازمه تجارت الکترونیک ایجاد بسترهای اعتمادسازی برای مشتریان است. اگر شما در مقابل خدمات و محصول خود با کمک درگاه های الکترونیک مبلغی دریافت میکنید . باید مصرف کننده در هنگام خرید امنیت بالایی از بابت اطلاعات کارت های اعتباری ، اطلاعات شخصی تجربه کند. شما میتوانید از نشان امنیت و نماد های مخصوص در این زمینه استفاده کنید.

ارائه خدمات پس از فروش:

حمایت از حقوق مصرف کننده ، ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت حس رضایت و اعتماد خاصی برای مشتری فراهم میکند. در تنظیم گارانتی حتما به خدمات پس از فروش رقبا توجه داشته باشید و با اطلاع کامل از روش های مختلف ضمانتنامه خود را تنظیم کنید

درباره مرضیه سلیمانی

موارد جالب

13 روش برای محافظت وردپرس

۱۳ روش برای محافظت وردپرس در برابر هکرها

سلام دوستان عزیز. در این مطلب براتون ۱۳ روش فوق گذار برای محافظت سایت در ...